HOW TO PURCHASE PASSES AND EXTRAS?

  • In order to purchase any product you need to create a customer account in our shop. It is essential that you put in your correct data (full name; birthdate) according to your identification.
  • If you're under 14 you need to be accompanied by a parent/legal guard. You need to purchase a parent/legal guard pass for him/her with your account.
  • It is mandatory to purchase a pass before purchasing extras. If you don't have a pass for the event you won't be granted access and the extras are without value.
  • All passes can be purchased in three instalments. The second and third instalment must be payed within 30-60 days after the first instalment.
  • Most of the extras will be on sale in two batches. The first batch shortly after the guest announcement and the second one once the guest line-up is closed. You can find the dates in the sale calendar.
  • All extras are subject to availability. You can purchase them as long as they are in stock. Once they're sold out, they're sold out.
  • Please stay fair and pay attention to limitations.
  • In the unfortunate case a guest has to cancel his/her attendance you'll get the refund of your purchased extras within a month.
  • The deadline to change the pass owner's name or personalized extras (ONLY in case you can't attend anymore) is one month before the event.
  • By purchasing any item you agree to our terms and conditions. Please make sure to read them carefully.

WIE ERWERBE ICH PÄSSE UND EXTRAS?

  • Um ein Pass oder ein Extra kaufen zu können, musst du einen Kundenaccount in unserem Shop anlegen. Stelle sicher, dass alle deine Daten entsprechend deinem Ausweis korrekt eingegeben sind.
  • Wenn du unter 14 bist, brauchst du einen erwachsenen Begleiter. Für diesen musst du mit deinem Account einen entsprechenden Begleiter - Pass kaufen.
  • Bevor du Extras kaufst, musst du einen Pass für das Event haben. Ohne Pass wirst du keinen Zutritt erhalten und die Extras sind wertlos.
  • Alle Pässe können in drei Raten gezahlt werden. Die zweite und dritte Rate ist innerhalb von 30 bzw. 60 Tagen nach Kauf des Passes zu leisten.
  • Die meisten Extras werden 2 Mal zum Verkauf angeboten. Der 1. Verkauf ist kurz nach der Gastverkündung, der 2. Verkauf findet erst statt, wenn alle Gäste feststehen. Die Daten findest du im Verkaufskalender.
  • Alle Extras sind begrenzt verfügbar. Solange sie auf Lager sind, können sie erworben werden. Wenn sie ausverkauft sind, sind sie ausverkauft.
  • Bitte bleibe fair und achte auf Limitierungen.
  • In dem unglücklichen Fall, dass ein Gast seine Teilnahme am Event absagen muss, werden die erworbenen Extras binnen 1 Monats zurückerstattet.
  • Die letzte Möglichkeit, deinen Pass oder personalisierte Extras umzuschreiben (NUR in dem Fall, dass du nicht mehr teilnehmen kannst) ist 1 Monat vor dem Event.
  • Mit dem Kauf eines Produktes stimmst du unseren allgemeinen Geschäftsbedingungen zu. Bitte lies sie sorgfältig durch.